CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 7, 2010

Aku bukan sape2 aku hanyalah diriku……

Kepadamu penyeri hidupku

Aku bukan sape2 ak hanyalah insan biasa dikalangan brjuta manusia,mgkin sepanjang pengenlan kita akn yng skapku mengguris aty mu,ketahuilah semue itu bukan kmahuanku,kadang2 mgkin ak akn terikut prsaanku yg terbawa2….percayalah pada ku setiap perkara yang mengguris aty mu trut mlukakan aty ku jga,krana ku thu skapku akn buat kamu sdih…

Kepadamu yang selalu difikiranku,

Maafkan aku krana gagal memahamimu dirimu,ak thu bkan mudah menjadi seorang wanita,kadang2 kamu akan diganggu dan dikacau oleh lelaki dgan bermacam cara,ble kmhuan mreka tdak ksampaian mreka akan mula mnuduh bukan2,ak pham kamu pernah hadapi stuasi begitu…sekali ag ak mtak maaf krana seblum ini akumelontarkan tduhan pda kamu,aku sepatutnya fham situasi yang kamu hadapi..

Wan nur syazwana,

Ak tlah slap spanjang enam bulan lepas,ak pkirkan tiada lagi ak dalam dirimu,tiada lagi rindu mu untuk ak.stelah dgar kamu ckap hari itu bru r ak sdar bahawa engkau msih sayang padaku walaupun kamu xkatakan padaku….aku telah sebak pada hari itu krana skap aku pda mu yg bt kamu ssah aty terluka dan sdih.ak thu kmu bleh maafkan ak,tpi mcamanew pulak dgan luka kamu….

Aku pinta padamu,bagilah aku pluang tuk aku perbetulkan keadaan,aku mula byak brangan sal kta..dan aku thu kamu pun tahu….ble mlhat psangan bt sesuatu bersma,ak akn trus terpkirkan kamu..aku xthu siapakah pmilik hati ini,tpi saat ini dan akan datng ak rasa kamulah pemilik aty ak ini….maafakn lau terdpt kurang pnulisan ini krana aku bukan lah pnulis tapi aku adalah lelaki yang ingin kamu mnjadi puteriku…..



Insan yang perlukan cintamu

Akulah diriku

0 comments: